reklama

Symbol

Prezidentská štandarda, keď nevlaje nad palácom, to znamená, že prezident  nie je doma. Nie doma v papučiach, ale že  niekde vykonáva svoje poslanie, reprezentuje na zahraničných rokovaniach na najvyššej úrovni, prípadne je  na pohrebe významnej hlavy štátu, alebo klopká slávnostne  niekde kladivkom, prípadne udeľuje niekomu významnému metále. Aj na aute má prezidentskú štandardu, je to taký pozostatok kráľovskej zástavy. Hľadala som nejaký prívlastok na prezidenta, vo všeobecnosti, čo by bolo  pre neho výstižné. Prezident by mal byť  pre ľudí nositeľom nejakého vzácneho odkazu. Našla som viac výrazov, ale najviac sa mi zdá „symbol".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Keďže si prezidenta sami vyberáme, tak voľba môže byť rôzna. Ale voľba je vždy voľba. Najjednoduchšie rozhodnutie je vtedy, keď človek nemá žiadne informácie, alebo má všetky. Kto mu tie informácie poskytne a zaručene správne je otázne, takže v podstate o všetkých informáciách, ktoré máme o kandidátoch, pokiaľ sme neboli priamo zúčastnení ich činov, môžme pochybovať. Ak si myslíme, že nemáme žiadne informácie, tak sa tiež môžme mýliť a ak sa rozhodneme urobiť voľbu, urobíme tak na základe emócií. A že sú prezidentské voľby aj o emóciách, tak to vedia nielen reklamné agentúry, ale aj normálny človek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja od prezidenta očakávam len jednu vec. Reprezentáciu krajiny a aby som nemusela trpieť, keď niekde reční, pretože v skutočnosti reprezentuje aj mňa a to mi nie je jedno, kto to bude. Doteraz som sa často hanbila za prezidenta. Ostatné dobré predsavzatia , sľuby hraničiace s táraním, po vytriezvení z víťazstva sa za pár dní rozplynú ako cigaretový dym, z bordelu politických intríg, peňazí a moci strán. Preto od prezidenta nemôžme veľa očakávať, lebo je to tak, ako je. Zatiaľ.

*

V televíznej diskusii, symbol viery a rodinných hodnôt, hovoril veľmi často, ja. Ja byť jeho „prvá dáma", tak mu ticho poviem, aby si už oddýchol, urobil už dosť. Ľudomil ma vôbec nepresvedčil. Na plagátiku som mu zakryla spodnú časť tváre a druhou rukou čelo. Oči sa mi zdali chladné a niekoho mi pripomínal, ANO, už viem koho. Symbol revolúcie je fajn chlap, zahral by aj prezidenta, je to moja generácia, takže som náchylná k tejto voľbe. Rada, by som rada volila. Má okrem vzdelania, príjemného vzhľadu niečo navyše, čo všetkým starým, aj mne chýba. Nádej, vieru aj odvahu reznutú s uvedomelou drzosťou. Jediné, čo nemá, sú skúsenosti. Premiéra mi prišlo ľúto, vyzeral ako mladý chlapec na prvom svätom prijímaní. Mám obavy, že preceňuje svoje sily a nevie, že jeho achilovou pätou v politike je jeho vlastná moc a sila.

Helena Smihulova Laucikova

Helena Smihulova Laucikova

Bloger 
  • Počet článkov:  485
  •  | 
  • Páči sa:  293x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu