reklama

V letnom šate

Leto odhalilo moje tajné rezervy mladosti. Úprimne povedané, prekvapilo ma to, ako nečakaný darček. V noci sa mi snívalo, že sa niekto veľmi dlho sprchuje. To dážď vytrvalo a monotónne púšťal letnú sprchu. A v to neskoré, daždivé ráno, keď som si v posteli s dávkou nostalgie obzerala svoj  červený, poškriabaný lak na „nohách“, ako posledné zvyšky mojej ženskej márnivosti a koketnosti, tak vtedy ma leto udrelo plnou silou. Áno, napriek dažďu, alebo možno práve preto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Zrazu som pocítila v sebe obrovskú túžbu. Túžbu kúpiť si nové letné šaty. Už tá samotná túžba ma veľmi potešila, možno si dokonca ani nemusím kupovať nové. Veď tie, no tie, sú ešte celkom... , nie povedalo leto, hanbi sa, nie si taká biedna. Leto presne vycítilo čo potrebujem.

 Nechcem vyzerať ako moľa múčna. Chcem, aby bolo moje leto vo mne vidieť, chcem byť spokojná so sebou, chcem rozkvitnúť a skrášliť leto, ako tisícky iných žien a dievčat, čo sa v lete vykuklia z riflí, ako motýle zo zámotkov. Krásne, farebné, priesvitné, omamné, voňavé, žiaduce. Skrátka, aj ja chcem prispieť, hm:), ku krásam leta, nemôžem ho predsa ignorovať, veď by sa urazilo, že si nechcem vziať z toho čo mi núka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A tak som si ich kúpila. Kvietkované, ľahučké s rozviatou sukňou a kúpila som si aj pekné sandálky. Pristali k šatám farebne a mali, ak by vás to zaujímalo, vpredu aplikáciu z kvietkov. Celkom ako živé, aj včelu pomýlili, lebo si na ne sadla a spolu sme sa chvíľu prechádzali. Čo sa budem upejpať, poviem, čo si myslím. Pristali mi. Krok som mala vďaka nim ľahký, nič ma netlačilo, neťažilo, aj dušu som mala takú bezťiaže.

Ozaj, chcela som aj novú kabelku, ale nakoniec som medzi starými objavil kvalitnú starkú, čo mala rovnakú náladu ako šaty a ešte k tomu bola echtleder. Pamätala moje mladé časy a dokonca som zacítila z jej futierka aj závan známej vône, akú som vtedy používala. Staré, ale dobré, s potešením som si pomyslela .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Nebyť mojich nových šiat a sandálok, nevybrala by som sa v pekné nedeľné predpoludnie na prechádzku do mesta . Poprechádzala som sa, sadla si na terasu kaviarne do prúteného kresielka, popíjala kávu. Vôňa kávy sa miešala s vôňou kvitnúcich líp. Z otvoreného okna neďalekého domu mi zavoňal uhorkový šalát a vyprážaný rezeň. Z veže kostola zvonili nedeľné zvony na leto.

Helena Smihulova Laucikova

Helena Smihulova Laucikova

Bloger 
  • Počet článkov:  485
  •  | 
  • Páči sa:  293x

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu