reklama

Grécka detektívka a varenie lekváru

Minulý týždeň som vo svojej kuchyni varila lekvár a pritom som čítala .týždeň. Skoro celý týždeň som varila ten poondianý lekvár a čítala .týždeň. Aj som rozmýšľala. O Grécku. Mala som veľmi protichodné pocity.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Čítanie ma zaujímalo, zároveň otravovalo, rovnako ako varenie lekváru. Z môjho lekváru je aspoň osoh, pomyslela som si. 

Či som z čítania mala nejaký osoh neviem, rozhodne múdrejšia som nebola. Aj keď, ako vždy, názor mám na všetko, akože ináč. Je pravda, že nemať žiaden názor, je tiež názor. Taký „názor“ stojí na jednom mieste a tvári sa, že nie je, to sa mi zdá ešte hlúpejšie, ako hlúpy názor. Bože, to je veta:)

Jednotný názor na vyriešenie gréckej detektívky neexistuje. Tak, tento tu tvrdí to a tento zas opak. A to neboli názory ekonomickej a politickej diletantky z kuchyne. To boli veľmi fundované články, dokonca tak veľmi fundované, že záver článku poprel úvod. Nó, s neúplnými faktami sa ďaleko nezájde. Potrebujem viac informácií, ale pravdivých a potom budem už múdra. Od kedy, kto a prečo? Hotová detektívka. Sú to staré, veľmi staré „hriechy“ a teraz nás dobehli kostlivci. Vyskočili zo základov európskeho domu, postaveného na piesku. Zosype sa, ak sa do základov nebude vlievať, no ten „betón". Jasné, tak je to.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A čo Ty riešiš Grécko, uškrnul sa muž, s výrazom hodným európskeho poslanca. Mierne ma to podráždilo. Predsa, aj ja som do toho zapletená, teda nie, že by som bola na vine, ale následky znášam aj ja a niekedy sa mi zdá, akoby si to nikto z občanov ani nevšimol a nechal riešenie na múdre hlavy a čo tie vymysleli?! Nič nevymysleli, tak, tak ma láskavo nechajte, /keď som rozčúlená, tak začnem môjmu mužovi vykať/, nech sa, oné, zorientujem. Nemôžeš to dianie nijako ovplyvniť, povedal. Aj to je lepšia informácia, ako žiadna, hundrala som si a miešala lekvár. To by ste sa čudovali, aká je podobnosť nebezpečného bublania v Grécku, a kde kade vo svete s bublaním lekváru a ako to môže ovplyvniť pokojný život a istotu v mojej kuchyni. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Táto detektívka, nemá dobrý scenár a ja si myslím, že bude mať veľa dielov. Možno to ľudí dokonca omrzí a zvyknú si, alebo „potečie krv“. Tak ja vám poviem, kde je pes zakopaný! Podľa mňa sa nevie, kto je obeť, kto je vinník a dokonca sa presne nevie zistiť, kto má z celej gréckej drámy osoh. Áno, treba zistiť, kto má z toho osoh, čiže, kto na tom zarobil . Ja nie.

 Pochybujem, že v dráme takého rozsahu, by hrala rolu krásna Helena, to by bolo ideálne riešenie. Na vine je žena. Aj keď jedna silná žena v deji hrá veľkú rolu. Ak by niekto bol taký múdry a vedel, tak nech zakričí „vinník je záhradník“ a všetkým nám odpadne kameň zo srdca, prípad je vyriešený a všetci toho génia budeme oslavovať a „ja“ ho navrhnem na Nobelovu cenu za ekonómiu, mier, za vyriešenie neriešiteľného a za záchranu vykypenia lekváru z hrnca.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Ak si chcete z priateľa urobiť nepriateľa, požičajte mu peniaze. Uvidíte, čo sa bude diať. Moja suseda, ktorej som požičala peniaze, mi ani neodzdraví. Nemá mi ich z čoho vrátiť a ja ich potrebujem. Cíti sa ponížená, utrpela jej hrdosť, je urazená, akoby som ja mohla za to, že si už roky kupuje drahé parfémy a značkové kabelky a teraz , ako bude žiť bez toho! A ja sa cítim hlúpo. Nakoniec mi ich síce vrátila, lebo som na tom trvala, ale včera mi povedala druhá suseda, že si u nej požičala, aby mne vrátila. Jáj moja, musíš si zjesť, čo si si navarila, neviem Ti pomôcť.

Politika je skoro ako ten môj variaci sa lekvár, buble, buble, potichu vrie, občas aj vykypí, vypláva pena na povrch, treba kalný povrch odstrániť. Je to ťažká a zdĺhavá robota aj varenie politiky aj lekváru.

Helena Smihulova Laucikova

Helena Smihulova Laucikova

Bloger 
  • Počet článkov:  485
  •  | 
  • Páči sa:  293x

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu