reklama

Tretie oko a boh maličkostí

Áno, veľké panorámy v prírode vidím dobre, aj keď občas až doma zistím, no jasné zase elektrické vedenie, stojí mi na mojom videní. Prisahám, že najlepšie vidím cez hľadáčik fotoaparátu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Že to nie je vidieť aj na fotkách, tak to je moja chyba, ono to tam bolo, a ja som to v skutočnosti nielen videla, ale najmä cítila a to je na fotografovaní pre mňa najkrajšie.

 Ó, áno, výsledok a pochvala, koho by netešila, mňa rozhodne. Ale keď nič, tak sa pochválim sama, za originalitu a kreativitu, ale tú ma každý človek, len sa to hanbí prejaviť. Beriem si príklad od malých detí. Tretie oko fotoaparátu som si veľmi obľúbila. Je mojou súčasťou videnia sveta, najmä maličkostí. Zarmútilo ma, že tretie oko tiež starne , slabne, stráca na ostrosti, trpí najmä ak má nedostatok svetla. „Čo narobím“, ako hovorí môj sused ujček Rujáš a pokrčím plecami. Kúpim si nové. Nie, nič extra, ale, rada by som sa pozerala do zrkadlového oka. Aj keď musím sa priznať, za tých, čojaviem, asi osem rokov radostného a prekvapujúceho amatérského fotografovania, nebola som ochotná nič nové sa naučiť. Možno som si tak nepokazila svoj fotopis, ktovie. Zrkadlovka, to je podľa mňa, vyšší level, ale stále to je „len“ tretie oko. Kto nim nevidí, tak môže mať objektívov do aleluja a zábery ostré a čisté, skrátka sterilné obrázky ako z operačky. Uznávam, niekomu sa to môže páčiť. No dobre, beriem to ako výzvu, budem sa učiť, aby som neurazila techniku a moje skutočné tretie oko si nedám vziať, lebo by som bola načisto slepá. Len to by som musela vláčiť / a tých peňazí, čo to stojí!/ aj objektívy . Niekde som čítala /časopis o fotografovaní, takže až tak zle to s mojou fotografickou negramotnosťou nie je/, že digitálne fotoaparáty pomaly vytlačia kvalitné mobily. To je ale pod moju fotografickú česť a úroveň fotiť mobilom!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A vraj, medzi očami, nie tam, trošku vyššie máme naozaj skryté tretie oko zvláštneho vnímania. Každý ho má, ale keď o ňom nevie, tak ho nevie používať. Alebo vie, len to zabudol. V skutočnosti návod na použitie neexistuje, aj keď niektorí ľudia si myslia, že sa to dá naučiť. Fotoaparát je skutočne dobrý prostriedok na vnímanie sveta tretím okom.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Helena Smihulova Laucikova

Helena Smihulova Laucikova

Bloger 
  • Počet článkov:  485
  •  | 
  • Páči sa:  293x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu