reklama

Inventúra zimy

Urobila  som inventúru v skriniach. Odložila zimné vetrovky, čiapky a šále. Urobila som miesto pre jar. Mohla by som urobiť poriadok aj s fotografiami, kedy, keď nie teraz, času mám dosť, pomyslela som si.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Biela patrí k zime. Je to zvláštna farba. Asi ako nula v matematike. Biela sa zle fotí, teda mne, ale kombinácia s modrou sa mi páči.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

V prírode sa všetko strieda. Zimu vystrieda jar, potom leto. Nič netrvá večne, ani láska k jednej slečne:) Zlé časy pominú, prídu lepšie a tak dookola, pokiaľ sa bude naša zem točiť. Všetkých srdečne pozdravujem:)

Helena Smihulova Laucikova

Helena Smihulova Laucikova

Bloger 
  • Počet článkov:  485
  •  | 
  • Páči sa:  293x

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu