reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Helena Smihulova Laucikova

Helena Smihulova Laucikova

Bloger 
  • Počet článkov:  485
  •  | 
  • Páči sa:  293x
reklama

Dvere do minulosti

Zložitosť jednoduchého života

Helena Smihulova Laucikova

Zložitosť jednoduchého života

Snaha o jednoduchý spôsob života dnes, aj keď ju chápem, lebo keď už človek získal  všetko čo chcel /zatiaľ/, tak  zrazu chce navyše aj to, čo  tým stratil, je zložitá. Jednoduchosť sa zložito vysvetľuje.

  • 20. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 819x
  • 17
Piny-piny-nepiny

Helena Smihulova Laucikova

Piny-piny-nepiny

Zelená lopta, čo vyzerala ako červený melón,  pomaly skackala dolu schodmi. Príjemný zvuk. Chytila som loptu do rúk, udrela ňou o zem, potom o stenu. Daj dobdu Heva, aj ja bác, kričal najmenší Miško. Čo to robíš starká, pýtal

  • 8. aug 2016
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 661x
  • 16
Mágia kina

Helena Smihulova Laucikova

Mágia kina

Všetko je raz prvý raz. A pretože nemôžeme dopredu vedieť čo a ako bude, lebo je to nepoznané,  každý  nový zážitok  v nás  sa môže zapísať v dobrom,  zlom, či nijako. Keď som bola prvýkrát v kine, tak to veľmi na mňa zapôsobilo.Ocitla som sa v inom svete. Čo som ja vedela, že tam zhasnú svetlá, bude tma a plno ľudí  bude sedieť na takých čudných stoličkách, čo sa držia za ruky. Niektorí mali na kolenách deti a spolu sa pozerali na popoludňajšie filmové predstavenie . Štyri  roky som mala, možno aj menej, keď som bola prvýkrát v kine.

  • 9. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 790x
  • 18
Konzum

Helena Smihulova Laucikova

Konzum

Malú peňaženku s peniazmi a s lístkom čo mám kúpiť, som zvierala v detskej ruke. V druhej som držala sieťovku a dávala pozor, aby sa mi nezamotala do gombíkov na kabáte. Išla som do Konzumu na nákup. Bol to malý obchodík s potravinami. Za pultom stál predavač v modrom plášti, na rukách rukávniky po lakte, aby si ho zašanoval.

  • 4. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 317x
  • 38
reklama
SkryťZatvoriť reklamu